Zvyšování kompetencí pedagogů

Od 90. let 20. století až do dnešní doby narůstá počet dobře kontrolovaných studií, které zkoumají dopady různých způsobů výuky na dosažení cílů této výuky. Výsledky těchto studií pomáhají společně s poznatky z oblasti kognitivních věd měnit některé zažité představy o tom, jak se studující učí (a to nejen na vysoké škole, ale obecně). Na LFP se postuoně vytváří tým, který se pedagogikou ve výuce medicíny zabývá a v této sekci najdete inspirace, návody a možnosti zapojení do těchto aktivit.

7 tipů, jak lépe učit

Následující příspěvek shrnuje ve zkratce hlavní závěry, pro které již v současnosti existují v oblasti výuky velmi silné důkazy, jak lze dohledat ve zdrojích odkazovaných u každého z bodů. 

21. srpen 2019 664 raj

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
Ukončení VŘ na pozici ERA Chair v projektu Chaperon

V Plzni dne 22.10.2019 čj.: UKLFP/249208/2019 - 7     ROZHODNUTÍ DĚKANA O VÝSLEDKU VÝBĚROVÉHO [...]

29. říjen 2019

Výběrová řízení
Ukončené výběrové řízení - Stomatologie

V Plzni dne 29.10.2019 Č. j.: UKLFP/ 269903/2019-5   ROZHODNUTÍ DĚKANA O VÝSLEDKU VÝBĚROVÉHO [...]

29. říjen 2019

Výběrová řízení
VŘ Odborný asistent I. interní klinika

Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity Karlovy vypisuje výběrové řízení na obsazení [...]

29. říjen 2019 1

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy

WHOIS

Informační systém UK

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém