29. listopad 2012 6531 kri

Nejlépe hodnocené předměty studentské ankety 2011/12

Příprava nové studentské ankety

Studenská anketa je v současné době podrobena důkladné revizi (optimalizace otázek, validace studenty, převod do prostředí SIS, snaha o zajištění vyšší účasti) a počítáme s jejím použitím pro hodnocení ústavů a klinik v  akademickém roce 2012/13. Vaše případné návrhy a komentáře vítáme (zasílejte  prosím správci SIS ) .

Pro zajímavost několik údajů z ankety současné:

Všeobecné lékařství 2011/2012

Tři nejlépe hodnocených předmětů v rámci ročníku

1. ročník

  • Latina
  • Anatomie
  • Histologie a embryologie

2.ročník

  • Tělesná výchova
  • Histologie a embryologie
  • Praxe - Péče o nemocné

 3.ročník

  • Tělesná výchova
  • Patologie
  • Interní propedeutika

 4.ročník

  • Praxe: Interna
  • Neurologie
  • Soudní lékařství

 5.ročník

  • Anesteziologie, resuscitace a neodkladná péče
  • Neonatologie
  • ORL
 

 Deset nejlépe hodnocených předmětů bez ohledu na ročník 

Tělesná výchova (3.ročník)
Anesteziologie, resuscitace a neodkladná péče (5.ročník)
Neonatologie (5.ročník)
Latina(1.ročník)
ORL (5.ročník)
Klinická biochemie (5.ročník)
Tělesná výchova (2.ročník)
Praxe: Interna (4.ročník)
Histologie a embryologie (2.ročník)
Anatomie (1.ročník)

Zubní lékařství

Tři nejlépe hodnocených předmětů v rámci ročníku

1. ročník

  • Histologie a embryologie
  • Latina
  • Cizí jazyk

2.ročník

  • Tělesná výchova
  • Klinické zubní lékařství
  • Protetická technologie

 

 3.ročník

  • Tělesná výchova
  • Dentální RTG
  • Konzervační zubní lékařství a endodoncie

 4.ročník

  • Neurologie
  • Pediatrie
  • Oftalmologie

Deset nejlépe hodnocených předmětů bez ohledu na ročník 

Tělesná výchova (3.ročník)
Dentální RTG (3.ročník)
Tělesná výchova (2.ročník)
Klinické ročníkní lékařství (2.ročník)
Konzervační ročníkní lékařství a endodoncie (3.ročník)
Histologie a embryologie (1.ročník)
Mikrobiologie (3.ročník)
Latina (1.ročník)
Cizí jazyk (1.ročník)
Neurologie (4.ročník)
Interna (3.ročník)


Souhrnné hodnocení předmětů bylo vypočteno jako vážený průměr (váženo počtem odpovídajících studentů) odpovědí na následující otázky:
  • Shledáváte organizaci výuky předmětu promyšlenou a efektivně využívající určený čas?
  • Je studijní materiál (učebnice, texty a návody) dostupný a kvalitní?
  • Byl výklad přednášejícího jasný a srozumitelný?
  • Vzbudil ve Vás přednášející hlubší zájem o vykládanou látku (předmět)?
  • Přispívají praktická cvičení k hlubšímu pochopení látky?
  • Domníváte se, že Vám učitel věnoval při vedení praktických cvičení dostatečnou pozornost?
 

Podrobné výsledky

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
Výběrové řízení Asistent/Odborný asistent Šiklův ústav patologie

V Plzni dne 18. 7. 2019 Č.j.: UKLFP/224251/2019-1 Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

19. červenec 2019 1

Výběrová řízení
Výběrové řízení Asistent Klinika infekčních nemocí a cestovní medicíny

V Plzni dne 18. 7. 2019 Č. j.: UKLFP/224257/2019-1 Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

19. červenec 2019 1

Výběrová řízení
Výběrové řízení Odborný asistent Ústav imunologie a alergologie

V Plzni dne 18. 7. 2019 Č. j.: UKLFP/224248/2019-1 Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

19. červenec 2019 1

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy

WHOIS

Informační systém UK

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém

zobrazit akce akademického roku