Zvyšování kompetencí pedagogů

Od 90. let 20. století až do dnešní doby narůstá počet dobře kontrolovaných studií, které zkoumají dopady různých způsobů výuky na dosažení cílů této výuky. Výsledky těchto studií pomáhají společně s poznatky z oblasti kognitivních věd měnit některé zažité představy o tom, jak se studující učí (a to nejen na vysoké škole, ale obecně). Na LFP se postuoně vytváří tým, který se pedagogikou ve výuce medicíny zabývá a v této sekci najdete inspirace, návody a možnosti zapojení do těchto aktivit.

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
VŘ klinika Pneumologie - školský zástupce

V Plzni dne 08.10.2021 UKLFP/434015/2021   Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity Karlovy [...]

8. říjen 2021

Výběrová řízení
Informace o výsledku VŘ - Odborný asistent Chirurgické kliniky

Č.j.: UKLFP/356370/2021-7     INFORMACE O VÝSLEDKU VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Dne 14. září 2021 [...]

8. říjen 2021

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy

WHOIS

Informační systém UK

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém