Detail pozice

Referent ekonomického oddělení – agenda evidence majetku  

Zveřejněno: 16.07.2024

Hledáme

  • komunikativního kolegu/kolegyni do týmu ekonomického oddělení s aktivním přístupem k práci
  • pečlivého a flexibilního kandidáta/ kandidátku, který si umí práci dobře zorganizovat a je schopen pracovat samostatně

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • MS Office (pokročilá znalost především Excel, uživatelská znalost  Word)
  • Znalost AJ výhodou
  • Časovou flexibilitu
  • Schopnost učit se novým věcem

Co bude Vaším úkolem

  • zpracování agendy hmotného a nehmotného majetku , jejich evidence v IS
  • vedení příjemek a výdejek skladových  zásob  v úzké spolupráci s ústředním skladem
  • vyhotovení inventárních karet, přidělení inventárních čísel, vyhotovení Zápisů o převzetí strojů nebo    zařízení
  • příprava podkladů a  spolupráce při provádění inventarizací
  • evidence seznamů inventarizačních a vyřazovacích komisí, zpracování zápisů
  • převody majetku mezi pracovišti,  nabídky nevyužitého majetku LFP
  • zpracování odpisů   ve spolupráci s finanční účtárnou
  • organizace vyřazování majetku za celou LFP, vedení agendy likvidačních protokolů
  • vedení evidence ochranných pracovních pomůcek
  • zabezpečení a řešení odborné a koncepční práce agendy správy majetku, návrh postupů  a formulářů   agendy majetku a také opatření ke zlepšení hospodaření s majetkem
  • poskytování odborných informací   pracovištím LFP
  • zpracovávání  statistiky Intrastat a dodání podkladů pro statistiku  VPI 3-04 

Nabízíme

  • zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • kurz anglického jazyka přímo u zaměstnavatele
  • příspěvek na stravování
  • možnost čerpání příspěvků ze sociálního fondu např. na životní pojištění/penzijní připojištění
  • nástup možný ihned

Těšíme se na Váš životopis a motivační dopis na adrese: personalista@lfp.cuni.cz