Detail pozice

Sekretář/ka výukového pracoviště

Zveřejněno: 24.04.2024

Hledáme kandidátku nebo kandidáta na informační a komunikační uzel pracoviště. Osobu, která umí předvídat a pohotově a konstruktivně řešit vzniklé situace.

Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
alej Svobody 1655/76, Plzeň – Severní Předměstí

Co vás čeká

  • administrativní podpora pedagogů a výzkumných pracovníků pracoviště
  • asistence vedoucímu pracoviště
  • vyřizování telefonátů, návštěv
  • organizace virtuálních či fyzických jednání pracoviště, tvorba zápisů z jednání, dbaní na dodržování časových harmonogramů úkolů
  • předávání informací mezi děkanátem fakulty a pracovištěm
  • vedení agendy Studijního informačního systému pro potřeby výuky
  • komunikace se studenty v českém i anglickém jazyce
  • objednávání spotřebního materiálu a chemikálií
  • průběžná aktualizace webových stránek pracoviště pomocí redakčního systému
  • asistence a vedení administrativy při všech výukových i výzkumných pracích pracoviště včetně grantů a zajišťování komunikace s ostatním pracovišti fakulty a univerzity
  • spisová služba – faktury, pošta a další dokumenty
  • evidence majetku a inventárních záznamů, odpisů, evidence výpůjček, aktivní účast na inventarizaci
  • hlášení závad na pracovišti, objednávání oprav, servisu přístrojů
  • vystavování a sledování objednávek v ekonomickém systému fakulty, sledování čerpání rozpočtu pracoviště
  • práce v systému evidence pracovní doby zaměstnanců, sledování čerpání dovolených, vyřizování cestovních příkazů, sestavování výkazů pedagogické činnosti
  • vkládání výsledků vědecké práce do databáze

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • systematický přístup k práci, pečlivost, důslednost a zodpovědnost, organizační dovednosti
  • komunikační zvládnutí anglického jazyka slovem i písmem pro běžnou agendu (minimálně úroveň A2 )
  • schopnost komunikace s akademickými a s výzkumnými pracovníky fakulty
  • schopnost týmové práce
  • dobrou uživatelskou znalost kancelářských a komunikačních programů (Office 365, MS Teams, Zoom)
  • ochotu učit se novým dovednostem (např. Learning Management System Moodle, redakční systém WordPress pro webové stránky, sociální sítě – Instagram pracoviště, práce v ekonomickém informačním systému fakulty)
  • tvořivost a ochotu zvyšovat svoji odbornost a kvalifikaci

Co vám můžeme nabídnout

  • předání stávající agendy ve velmi dobrém stavu a naši pomoc při úvodním zapracování do jednotlivých úkolů
  • růst vlastní kvalifikace a získávání kompetencí v motivujícím univerzitním prostředí
  • všestrannou, pestrou a smysluplnou práci v oblasti podpory vysokoškolského vzdělávání a výzkumu
  • dlouhodobě udržitelnou práci v kvalifikovaném kolektivu založeném na vzájemném respektu a tvůrčím přístupu k řešení problémů

Benefity

  • Závodní stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Dny osobního rozvoje
  • Možnost občasné práce z domova
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Jazykové kurzy a další možnost vzdělávání

V případě zájmu zašlete životopis na personalista@lfp.cuni.cz
Těšíme se na Vás.